Gratis fiskekake

I dag hadde jeg store planer om å spille inn svarene på spørsmålsrunden. Så jeg dyppa ansiktet i maling og rigga opp studio. Jeg skulle jo gjort det mye tidligere, men grunnen er at jeg har vært syk og hatt skikkelig dårlig stemme. Men jeg kom faktisk veldig godt i gang i dag da, satt i en time og svarte på spørsmål, men så hører jeg underveis at jeg prater helt sykt gjennom nesa haha. Det var så irriterende å høre på at jeg klarte ikke ta meg selv seriøst engang. Så da kameraet gikk tom for strøm, tok jeg hintet og la hele prosjektet på hylla for dagen…

Det ble en relativt dårlig start på denne lørdagen da, og jeg bestemte meg for at noe måtte gjøres for å få meg i bedre humør. Så jeg satte meg i bilen og kjørte ned til fiskehandleren, der Thea jobber og fikk meg en gratis fiskekake ♥ Det var første steg mot et bedre humør. Så kjørte jeg til Mitt Skattekammer på Stavset, der Trine jobber og shoppet litt der. Det ble altså en ikke så verst dag likevel, spesielt ettersom Utleira vant mot Sverresborg i kveld også. Selv om jeg måtte droppe kampen med tanke på helsa var det siinnsykt godt med ettmålsseier! I natt skal jeg jobbe på Downtown, så enten sees vi der eller så blogges vi i morgen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin kveld dere!

9 kommentarer

Siste innlegg