For en kjedelig person jeg må være

Haha hei heii. Sorry for at jeg åpner med haha, men jeg sitter her å ler litt, av meg selv egentlig. Dere vet den tingen jeg skulle gjøre i går, som jeg bestilte meg time til og som jeg ba dere om å gjette hva var. Hele greia fikk meg egentlig til å innse at jeg må virke som en sykt kjedelig person her på bloggen. Fordi flesteparten av dere gjettet at jeg hadde booket time på yoga, pilates eller squash, hahah shit fremstår jeg så kjedelig/treningsfreak at det er det mest spennende jeg kunne funnet på. Jeg tenkte kanskje dere kom til å gjette noe sånt som TATOVERING! eller hoppe i fallskjerm!! eller silikon i tatti. Men neida, yoga liksom. Jaja det jeg bestilte meg var time hos en piercing-sjappe. Så jeg tok to piercinger i øret. Nå høres jo det også kjedelig ut, faen er jeg kjedelig eller haha..

Den ene er ovenfor tragus der de fleste tar, tror det heter rook eller daith. Og den andre heter orbital. Det er altså navnet på plassene. Det var vondere enn vanlig hull, men det gikk greit, bare å klemme seg litt ekstra i en finger. Det var jo fort gjort. Det ble litt vondere utover kvelden, litt dunking og svak hodepine, men det er helt vanlig. Det kostet 1000 kroner, for de som lurer. Så hva synes dere? :):)

13 kommentarer

Siste innlegg