Kyssesyken ??

Tanken slo meg, det var vel på fredagen. Nå har jeg vært redusert i to uker, jeg har blitt utslitt av ting som jeg ellers ikke tenker over at jeg gjør, både i hodet og kroppen. Jeg har ikke feber eller vondt i halsen, bare potte tett i nesa og vondt i hodet hele tiden, sykt irrr. Så på fredag gjorde jeg det dummeste som går an. Nettopp å google. Man googler bare ikke når man er syk, uansett hva det måtte gjelde. Har man vondt i en pupp og man googler, så har man brystkreft. Har man vondt i hodet og man googler, så har man migreneanfall. Og er man forkjølet og man googler, så har man plutselig kyssesyken. Så ja jeg følte jo at beskrivelsen på kyssesyken var som å beskrive akkurat min tilstand, og da var det bare å booke legetime med en gang. Så der har jeg vært i dag, hos doktoren 🙂 Fikk et stikk i fingeren, stakk som faen og egentlig. Med en blanding av mensen og andre følelsesmessige påvirkningsfaktorer kunne jeg sikkert begynt å grine av det stikket, men jeg holdt meg. Stay cool tenkte jeg, dette ordner seg. Så var det et kvarter ventetid på prøven. Jeg satt der som om det var muntligeksamen jeg skulle få igjen. Jeg hadde heldigvis ikke kyssesyken (puster lettet ut i det jeg skriver), så da er det vel bare å vente på at denne teite forkjølelsen går over.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

9 kommentarer
    1. Kjipt at du er syk, masse god bedring! Men virkelig flaks det ikke var kyssesyken! Fikk det i desember og er enda ikke helt frisk.

    2. Fjooo – jeg fikk kyssesyken for 1,5 år siden, og jeg var seriøst så syk at jeg følte jeg holdt på å dø, haha. Var slapp, sliten og ødelagt i mange mnd etterpå; kyssesyken er skikkelig fælt! Masse god bedring, håper du blir frisk snart!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg