Helt fjern

Jippi yeii friday. I dag prøvde jeg å komme meg ut av huset. Jeg dro på utdanningsmessa i Trondheim med Johanna, Louise og Maja. Så vi gikk og surret litt rundt der og snakket med folk, uten å bli så veldig mye klokere. Da klokka nærmet seg tolv kjørte jeg til Dragvoll for å dra på en forelesning. Men da jeg kom frem fant jeg ut at forelesningen hadde begynt for to timer siden og var ferdig da jeg kom. At det er mulig å være så fjern sier jeg bare. Da kjørte jeg til Moina, typen til Martine, og møtte resten av jentene der, så kjørte vi i tog til City Lade for å kjøpe yoghurtis. Moina tok jobben som personlig fotograf da, og tok noen bilder på veien. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da jeg kom hjem var jeg helt utslitt, og ikke helt i form akkurat. Så jeg begynner å bli redd for om det kan være noe annet enn bare en forkjølelse, når det har sittet i så lenge. Men det kan være jeg bare er utålmodig og da. Jeg skal til legen på mandag for å sjekke.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan har dagen deres vært?

11 kommentarer

Siste innlegg