DIY by night

Om natten blir jeg litt kreativ, det vekkes liksom noe i meg. Da jeg var ung og trodde jeg skulle slå gjennom som popstjerne, skrev jeg sanger om natten, og da jeg endelig forsto at jeg ikke kom til å bli den norske Miley Cyrus (noe som ikke skjedde før i fjor, sad story..), men likevel følte en hemmelig glede over å skrive sanger, satt jeg oppe om natten å skrev russesangen til skolen min, hahah what a musikkarriere matholck, applaus til meg selv. Jeg har ikke kjent på den kreativiteten på lenge, men nå kom den ruslende. Så i stede for å skrive sanger, samlet jeg opp noen t-skjorter jeg fant og lot meg inspirere av diverse ting på weheartit blant annet. Under ser dere fremgangsmåte og resultat av en av t-skjortene. Let me know what you think.

Do you like iiit?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg