chillen i mitt chillibad

Hei dere! Jeg skylder på influensavaksina for at jeg stadig blir syk jeg altså. Det er andre gangen siden jeg tok den at jeg er forkjøla og har influensasymptomer, og jeg har ikke brukt å være mye syk tidligere 🙁 Så her sitter igjen med tett nese, vond hals og hodepine, yesda life is good. Jeg har vært desperat etter å bli frisk de siste dagene, i går drakk jeg over fem liter vann, pluss skikkelig overdose på c-vitamin og en mirakelkur jeg fant på nettet. Den mirakelkuren var virkelig heftige saker, med blant annet ingefær, chilli og hvitløk. Jeg skal legge ut oppskriften under her. Grunnen til at det var så viktig å bli frisk var at jeg skulle spille kamp i dag. Og det gjorde jeg, vi spilte mot Ålesund og vant med åtte mål. Om det var så lurt å spille, skal jeg ikke uttale meg om før i morgen. Får se om formen er veldig mye forverret, eller om det kanskje tar knekken på sykdommen (!!:))) Kan jo håpe det. Men NÅ er det tid for FINALE! Håper alle sitter med venner og familie rundt seg og gjør seg klare til å se gutta våre spille VM-finale mot Frankrike i dag. Lykke lykke til vi heier på dere!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Her er mirakelkuren inspirert av komikerfrue:

♥ En stor kopp te med god smak

♥ 2 halstabletter oppi

♥ 2 ts honning

♥ 1 ts raspet ingefær

♥ 1 ts raspet sitronskall

♥ 1 chilli, skåret i to

♥ 1 fedd hvitløk

DEN SHVIR, enjoy 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Her er mannen som chiller i mitt chillibad. Mamma bestilte altså slike menn fra Kina, som du normalt putter te i buksa på, men som jeg puttet alle disse godsakene i, så de kan ligge å trekke godt inn i drikken min. Nam. Fikke jeg disse mennene til å høres veldig perverse ut nå? Haha whatever. 

11 kommentarer

Siste innlegg