proteinrik fruitbowl

Hei folkens! Mandager er så og si eneste dagen i uka uten håndballtrening, så det utnyttet jeg, Johanna og Anna i går med å dra på dagstur til Åre. Vi kjørte relativt tidlig for å kjøre innom det splitter nye 3T-senteret på Ranheim og ta morgenøkta der. Det er deilig med litt variasjon, og å utforske nye treningssenter er ingen dum ide. Det var veldig fint og moderne, og generelt en positiv opplevelse, så det anbefales å ta turen dit for 3T-medlemmer. 

Rundt klokka tolv var vi tilbake på veien med snuten vendt mot Åre ♥ Roadtripen i seg selv er jo verdt turen, men når vi i tillegg legger til en lunsj og matshopping, så blir turen even better. Vi er ikke av den rasen som drar dit for å handle røyk, øl og bacon, men heller sugarfree products (donthate), som Nocco, kvarg og proteinpudding hehe. I love it. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her er noen andre kvarger vi også prøvde ut. Kokos og kola (karamell) høres ut som en litt crazy kombo, men jeg liker crazy stuff så jeg må bare prøve. Vaniljen vet jeg er god da. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Flere som har sansen for disse kvargene, eller er jeg helt alene om det kanskje?

11 kommentarer

Siste innlegg