mellom klokka 9 og 14

Hei dere! På torsdager starter jeg ikke på skolen før kvart over to, så et kjent scenario kommer til å bli *hva skal man fylle dagen med fram til da*. Med maks uflaks så har vi også vaskehjelp på torsdager, som kommer klokka ni, og som jeg ikke liker å være i veien for hjemme, så da nytter det ikke å nyte en sen morgen heller. I dag utnyttet jeg tomrommet mellom ni og to relativt godt. Jeg dro en kjapp tur på jobben og satt på kontoret med en oppgave som jeg ble ferdig med klokka elleve, da kjørte jeg til Thea og dro med meg henne ut døra for å spise lunsj i byen med hun og Louise. Vi satte oss på Hagen på Bakklandet, og der er det både sukkersøt innredning og sunn og god mat. Vi spiste hver vår sandwich med glutenfritt proteinbrød, og en rawcake på deling til dessert namm. 


sharing is caring

Da vi var ferdige å spise lunsj var ikke klokka mer enn tolv, og fortsatt var det to timer til jeg startet på skolen. Og det var tydeligvis ikke snakk om å dra på skolen litt før forelesning og lese haha.. Så da gikk vi til Solsiden og møtte Martine der, satte oss på nok en café og nøt en kaffe og livet generelt. Det er jo litt dette livet handler om, er det ikke det da? Å nyte hver en dag som om den skulle være den siste. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg ser at dere fortsatt sender meg spørsmål om skole/studie, så jeg gir dere litt ekstra tid og skriver ferdig innlegget senere i kveld!

7 kommentarer
    1. Angående spørsmål om skole/studie
      Om du finner ut at studiet du går på nå ikke er noe du har tenkt å satse på senere, hva er planen da?
      Er det viktig for deg å fullføre en bachelorutdanning ? 🙂
      Kunne du tenkt deg å bodd ett annet sted for å studere, eller vil du helst bare bo i Trondheim ? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg