2017 rett rundt hjørnet

Hei folkens! I dag er den siste dagen i 2016 gitt, det har gått temmelig fort dette året. Om bare noen timer er det 2017. Et nytt år, som byr på nye muligheter, nye oppturer og nedturer, nye venner og nye opplevelser med gamle venner. Nyttårsaften er årets festdag og den skal feires skikkelig! Jeg og jentene + noen av guttene (kjærester og kompiser) skal spise og drikke til Katrine i kveld, hun har muligens den fineste utsikten i byen, så det passer perfekt. Vi skal selvfølgelig spise kalkun med masse godt til, og poppe et titalls champagneflasker. Jeg gleder meg! Nå ser jeg at klokken er hele halv fire, så jeg må egentlig hive meg rundt og begynne å ordne meg. 

Her har jeg ligget i hele dag, etter håndballtreningen som var i morrest. Har sett både filmen Tannfeen, og en animasjonsfilm som het The Croods eller noe. Så jeg og Mia har koset oss. Eller Mia er jo livredd, hun haaater fyrverkeri og blir helt hysterisk stakkars.. 

Hva er deres planer i kveld?

5 kommentarer
    1. Hola 🙂 godt nytt år 😉 er hjemme å ta noe pils 🙂 godt nytt år baby 🙂 you know i love you 😉 take care 🙌💃

    2. Min Coton er også redd fyrverkeri og vil bare ligge i fanget når det står på. Er jo en del som stikker av og, i frykt.
      Håper du hadde en fin kveld i går 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg