CLASSIC BLACK

//Samarbeid med DW

Hei dere! Jeg tenkte å vise dere en klokke jeg fikk fra Daniel Wellington for litt siden. Dere har kanskje sett den lysebrune jeg la ut bilde av på instagram, den er helt nydelig, skikkelig retro og jeg elsker kombinasjonen av lysebrunt skinn, turkise visere og romertall. Men jeg fikk også en klokke fra Classic Black-kollekskjonen, og den er virkelig classy og tidløs. Den passer til alle antrekk, alle occasions, året rundt. I går kveld var jeg på juleselskap med familien, etterfulgt av julebord med venner ooog på jobb til langt på natt (travel dame), og den svarte klokken med rosegull-detailz hvilte behagelig på håndleddet hele tiden. 

For dere som henger litt etter med julegaver i år, er ikke dette en dårlig ide til søstre, mødre, venninner og kjærester. Jeg har fått muligheten til å gi dere en rabattkode, MATHOLCK – som gir 15 % rabatt på hele nettbutikken. Gå inn på www.danielwellington.com og finn deres favoritt. Her er direktelink til klokken på bildene, og her til den jeg la ut på instagram. 

Hva synes dere? Hvilken er deres favoritt? 

9 kommentarer

Siste innlegg