NY SNAPCHAT

Jadda sånn er det med den saken. Haha faen ass.. Skal ikke legge skjul på at det er litt irriterende å må lage seg ny snapchat. Jeg har liksom hatt den samme accounten siden snapchat kom til verden. Såå lange streaker, såå mange snapchatfriends fra alle tider og steder, og spesielt etter at jeg åpnet den for alle, vi snakker flere tusen. So sad.. Men altså det kunne vært verre. Jeg kunne brukket foten, eller enda verre, kjørt på en katt. Livet går da videre. (Så leng vi har helsa og hverandre sant♥) Dessuten tenker jeg det var jævlig bra timing i forhold til eksamensperioden, hvis vi ser borti i fra at det ble litt stress, så tar jeg hintet liksom. Jeg satt så mye på snap at de bare måtte kaste meg ut av hele greia. Well well. Prøver hardt å stay positiv her. 

Den nye snapchaten min er mathildeholc (haha ikke flir av meg fordi jeg måtte kutte ut K’en da, kom ikke på noe bedre), dere er hjertelig velkommen til å legge meg til og følge min klin sinnsyke hverdag bak bloggfasaden ♥ ♥ ♥ Jeg lover masse drøye bilder og nudes!!

 (Hadde lygekors bak ryggen da jeg skrev det med nudes)

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg