Ingen tid å miste

Hei hå god dag dere. Mandag once again, og eksamenstid. Jeg har eksamen i internasjonal og komparativ politikk neste torsdag, altså ikke førstkommende, men den 15 desember. Såeee ja jeg vet ikke helt jeg. Satser ikke akkurat på en A, men håper på å stå da :))) Må komme meg gjennom dette for å ta juleferie, og jeg er veldig gira på juleferie, så da er det bare å kjøre på med intensiv lesing framover. Selv om jeg suger til å konsentrere meg, og alt annet i verden blir dobbelt så interessant plutselig, akkurat når jeg absolutt ikke har tid til at alt annet skal være interessant. Jajja nok om det.


I dag tok jeg vaksine mot influensa da, det er kanskje å være over gjennomsnittet paranoid og hyperstressa, men jeg har bare ikke tid til å bli syk nå. Jeg skal til Møre å spille to håndballkamper i helga, kommer hjem og må lese til eksamen, så kommer eksamen og enda mere håndball etter det. Så da ble vaksine løsningen, og det er jo egentlig ganske smart. 

Hvordan står det til med dere andre i eksamenstiden?

12 kommentarer

Siste innlegg