Blåmandag

Hei god mandag dere! Denne uka møtte meg ganske så brått i morrest, da vekkeklokka ringte 05.30. Jeg og Anna skulle nemlig på pulsspinn på 3T-Rosten. Jeg gikk inn på telegram for å sjekke om hun var våken, og jammen sto det at hun sist hadde vært pålogget for 40 min siden. En person er tydeligvis litt forvirret etter en helg med nattvakt på jobben. Så hun sov altså ikke et minutt i natt, og hadde enkelt døgnet for første gang i sitt liv da vi spiste lunsj klokka tolv i dag. At hun ikke har dævva enda forundrer meg. Men litt blå under øynene og generelt ganske trøtt kom vi oss på pulsspinn, så dro vi på Dragvoll for å gjøre lekser etter det. Aw flinkiser <33 Må være lov å gi seg selv litt applaus på slik en blåmandag. I hvert fall etter at man oppdager en saftig bot i frontruta når man skal hjem fra skolen. Komisk at jeg herved har betalt mer i parkeringsbot der enn semesteravgiften på skolen xD


Skal sies at det ble et relativt stort inntakk av Nocco under lesinga på skolen, for å holde øynene oppe. 

Hvordan har dagen deres vært?

8 kommentarer
    1. Hello Caroline 🙂 jeg er en stor følelse at du og jeg skal chiller snart sammen 😉 kos deg Beautifull flowers *_*

    2. Hei! Vet ikke om du allerede vet det, men på hvis du registrerer bilen din inne på NTNU sine hjemmesider, så betaler du bare 3kr i timen på parkering på ntnu sine områder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg