kaldt ute, kaldt inne

… kaldt i hjertet, kaldt i sinnet. Neida. Men faen så kaldt det er ute nå (sorry uttrykket). Det er en sånn stikkende kulde som jeg hadde glemt at eksisterte. Jeg dro på skolen i går med sneakers og en kåpe og jeg holdt litterally på å dævva. Så etter skolen kjørte jeg ned til sentrum og møtte mamma og Pernille for litt parkas-shopping. Alle selgere med varme jakker i butikken sin ville elsket meg i den tilstanden jeg var i. Jeg var nemlig desperat etter noe godt og varmt å pakke kroppen inn i. Dermed landet jeg på den første jeg fant. En parkas fra Holzweiler på Carma. Den var varm og god, stor, grønn, uten pels og ikke altfor dyr – you got me. Så da er årets parkas innabords og snøen kan trygt dale ned uten at jeg fryser ihjel. Etter shoppingen dro vi tre damerne og spiste nydelig middag på Frati.

Det ble en ganske lang dag i går. For i mellom den første forelesningen fra ti til tolv og den neste øvingen fra to til fire, dro jeg på et møte med Armourstore. De selger treningsklær fra merket Under Armour. Jeg snappet litt for 3T-shop mens jeg var der (følg snap3t-shop) og fikk med meg det antrekket dere ser under. (Og ja jeg har klippet meg kortere hehe, forgot to mention). Blitt helt obsessed med kort hår jeg nå, elsker det. 

I morrest var jeg på trening med Anna, og vi måtte seff prøve ut den nye Noccoen, med skumnisse-smak wohooo. Det er en spennende smak å satse på altså. Jeg hadde ingen forventninger, men den var overraskende god. Kunne ikke drukket en sup mer enn jeg gjorde, da hadde jeg blitt kvalm, men jeg klarte hele boksen, og den anbefaler jeg dere å prøve ut!

13 kommentarer

Siste innlegg