Videre til semifinale

Heihei! Litt håndballsnakk må være lov i blant, eller hva? For tiden er det i hvert fall mye håndball som opptar min hverdag, så det er naturlig for meg å skrive om det i min offentlige dagbok hehe. Laget mitt, altså Utleira, har samarbeid med Byåsen elite, og derfor er jeg med og spiller NM20 i byåsendrakt. Vi hadde kvartfinale i dag, mot Stabæk på hjemmebane, som vi vant jippi(!!), så nå gjenstår semifinale i slutten av november, og hvis vi kommer oss til finalen så skal vi spille i Oslo Spektrum. Ahh hvor artig hadde ikke det vært?? Resten av uka består av trening, og ny kamp på lørdagen. Da i Utleiradrakt, mot Byåsen denne gangen, i 2.div. Det blir litt forvirrende kanskje, men jeg gleder meg. For dere som ikke spiller håndball skjønner jeg at dette kan være like interessant som det er for meg å lese om pissmaur, men for dere som er litt håndballfans så er det kanskje spennende å høre litt om håndball også? Det er ikke så mange bloggere som blogger om håndball, så da kan vel jeg ta litt ansvar og stå opp for oss spesielt interesserte (tommel opp emoji).


 

13 kommentarer
    1. Spilt håndball i mange, mange år.. savnet er der enda, selvom det er 4 (wow!!) år siden jeg sluttet. Moro å lese, bortsett fra at det ikke er like moro å lese at dere vant over Stabæk, haha!

    2. Har aldri spilt håndball, forutenom en gang i gymmen på skolen, men er veldig glad i sport, så litt sportssnakk er alltid gøy! Spilte fotball i nesten 13 år før jeg måtte slutte i 3. pga skade, så bare digg å lese litt om lagfølelse, går utifra at håndball og fotball er lik på det! 😀

    3. Always believe in your dream søta 🙂 det skal gå bra 😉 du kommer til å bli god en dag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg