Krakow update

Endelig er blogg.no oppe og går igjen! Våknet med litt angst i går da bloggen min ikke fantes lenger, men skjønte fort at det bare var en teknisk feil. Men selv om bloggen min plutselig dukket opp igjen etter litt, fikk jeg meg fortsatt ikke inn på blogg.no og blogget 🙁 Så diverse Krakow-updates kommer nå! 

Jenteturen til Krakow var herlig! Akkurat det vi trengte. Kort oppsummert masse shopping og god mat til en billig penge. Vi dro tirsdag morgen og kom fram litt utpå dagen. Den første dagen sto det bare shopping på planen. 99,9% av shoppingen vår fant sted på Galeria Krakowska, et gigantisk shoppingsenter med masse bra butikker. Den lå rett bortenfor torget, med gådistanse fra leiligheten vår, så det var veldig greit (når sant skal sies, tok vi ofte taxi likevel heh). Vi spiste lunsj på en av restaurantene på torget, og på kvelden spiste vi på en indisk restaurant. Jeg er ikke så veldig rutinert når det kommer til indisk, men den tikka masalaen var utrolig god! 


Anne og Victoria ♥

meg og Maria ♥

10 kommentarer
    1. Hei Så fin bilde av deg å vennene dine 🙂 spesielt du 😉 you look like a real world women 🙂 kos dg å god bedring 🙁

    2. Kult at du er venn med Maria, bestevenninna til Erica, og venn med Victoria som er uhm.. bestevenn med Aurora? Trondheim er lite ass 😀

    3. Hei boss lady 🙂 håper alt bra med deg 😉 er så glad 🙂 skal begynne å jobbe snart 🙂 inkludert med mitt uføretrygd 😀 jeg føler mg lykkelig 🙂 mitt drøm er å møte dg en gang å si bare hei 😀 fordi du er verden søteste jenter å smarteste jenter 🙂 kos deg masse Caroline 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg