Rødvin og semsket skinn

I dag er det TOILLDAG og alle bare går crazyhh. And I’m like nah, å stå som nummer 79 i kø for et par sko på salg er ikke helt min greie. Problemet er at jeg ikke visste at det var toilldag i dag, så jeg hadde faktisk planer om å kjøpe meg et par sko til i kveld. Jeg skal nemlig ut med jentene på laget, etter at vi har spilt håndballkamp klokka seks mot Orkanger i kveld. Så da blir jeg vel stående som nummer 79 i kø for et par sko likevel da. Fml. Jaja jeg prøver meg på City Syd først, er forhåpentligvis ikke like mange folk der om i byen.. eller? Jeg kjøpte meg nemlig et par fine støvletter for litt siden, fordi jeg skulle ut den dagen, så rakk jeg å være på utestedet i fem minutter før en ♥idiot♥ klarte å søle et HELT FULLT glass rødvin over hele meg om mine nye støvletter i semska skinn. Så det var bare å glemme dem haha, men sånt skjer. Dere får ha en strålende dag, så blogges vi!


Bildene er fra en gang jeg ordnet meg til en eller annen bursdag, dere ser vel på håret at de er gamle. Jeg liker egentlig den tiden, å sminke meg med venninner, høre på musikk, spise noe snacks og ha god tid. Det blir vel ikke mye av det i kveld, ettersom vi må løpe intervall fra kampen til vorset. Vi bestiller heldigvis pizza og spiser der, så det blir sikkert digg. 
 

12 kommentarer

Siste innlegg