Taco for to

God kveld dere! Endelig er det fredag, ahh det er like godt hver gang det. I dag følte jeg meg som en god, gammaldags VGS-elev igjen. Jeg ble nemlig vekt av pappa halv åtte fordi jeg skulle på jobb. Nå om dagene bruker jeg å ta meg friheten til å sove i hvert fall til halv ni før jeg våkner av Beyonce som synger dagen min inn med Formation på høytalerne. Det er kanskje bare snakk om en time, men den timen utgjør stoooor forskjell. Så derfor var det tungt (buhu stakkars meg lizm) å stå opp så tidlig i dag. Uansett, jeg kom meg på jobb og var der i noen timer, før jeg dro på forelesning klokka tolv og kom hjem derfra halv tre, så var det håndballtrening fra fire til seks. SÅ var det helg <3<3<3 

Nå sitter jeg stappmett etter den obligatoriske fredagstacoen, hjemme hos Trine. Det er så uvant å være så få hjemme, det har jo vært sånn en stund nå, men jeg blir ikke vant til at noen av oss er i militæret, på skoler i andre byer og verdensdeler. Så i kveld er første gangen (jeg tror sånn serr ever) at jeg lager taco for to personer. Vi er som regel i snitt 5-10 på taconight haha.. Men vi koser oss da i eget selskap jeg og trinny, mens andre er på jobb eller med kjærestene sine. 

Hva gjør dere i kveld?

12 kommentarer

Siste innlegg