(etter ti min ga jeg opp å finne på en overskrift)

Først må jeg bare si tusen takk for alle tilbakemeldingene på treningsvideoen. Så koselig av dere! Akkurat nå sitter jeg og ser sesong tre av Empire på Viaplay, ain’t nobody told me it was out already. Elsker Empire hehe. I dag ble jeg vekt halv ni av Pernille som skulle ha meg til å gjøre henne en tjeneste som jeg ikke husker engang fordi jeg sannsynligvis tok telefonen halvt i søvne. Men tjenesten innebar i hvert fall at jeg måtte gå ned til kjøkkenet, så da var det liksom gjort. Jeg var herved våken. Jeg kom på at vaskeren skulle komme klokka ni så jeg pakket en sekk med treningsklær og vanlige klær, shampoo, balsam og lunsj og kjørte til Anna for å bli servert frokost der. Hun skulle på jobb klokka ti så da dro jeg på trening. Jeg dusjet og ordnet meg på 3T etterpå og dro rett på jobb, som da også er på 3T haha.. Og ellers i kveld har jeg vært i Trondheim spektrum og sett håndballkamp herrer, Kolstad mot Halden, og Kolstad vant med to mål jippi. Så nå er det bare å sveipe gjennom tinder i håp om å matche med noen håndballboys ;ppp haha kødda. Vi blogges babes. 


Sånn serr da jeg begynner å gå tom for overskrifter haha.. Jeg lurte på hvor mange år med blogging det skulle ta ass. Men for real hva kunne man kalt dette innlegget da? Overskriftsinspo much needed haha

9 kommentarer
    1. Hei! Jeg kom akkurat over bloggen din:) Fy søren for ei søt og herlig jente du er<33 Elsker måten du skriver på!! Gleder meg til å følge med videre:)) En ny fast leser her;)

    2. Hei 😀 så koselig å ser deg 😉 you make me happy, when i see your face 🙂 you are a natural beauty 😍 take care, beautifull flower 😉 sov godt, belieber for life 😉

    3. Får jeg lov til å spørre hvilken foundation du bruker? Har selv veldig lys hud, og den du bruker så utrolig bra ut på deg!

    4. kunne kalt innlegget “håndballboys” hehe.
      Lurer også veldig på hvilken foundation du bruker? Den så veldig bra ut. Ikke flekkete og skille selv om bildene er tatt ute i dagslys!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg