work it work it

Hei dere! Nå har jeg finally spilt inn og redigert treningsvideoen, så den kommer i løpet av dagen! Stay tuuned. Jeg satt oppe i natt med det, før jeg visste ordet av det var klokka nemlig halv tre. Det var ikke meningen å bli så sen, men klokka går så sykt mye fortere om natten ass.. Jaja. Det var litt av en milepæl å komme seg opp av senga og på trening i morrest. Jeg trente det programmet jeg skal vise dere etterpå, med min partner og co-founder av treningsprogrammet, Anna. Her er noen fails fra videoen. 

DCIM100GOPROGOPR0937.

DCIM100GOPROGOPR0943.

DCIM100GOPROGOPR0942.
Noen som gleder seg til videoblogg? (I hope so♥♥)

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg