NYTT DESIGN

hELLO! (Hadde på caps look så det ble en klin sinnyk opening-line) Har dere lagt merke til noe nytt på bloggen?? Jadaa jeg har nytt design og header, endelig. For å holde et hardt grep om sommeren, så stiller jeg sterkt i shorts på headeren da, noe som sikkert kommer til å irritere oss utover den kalde vinteren men jaja.. Jeg liker at den er litt lystig og leken hehe, blir litt glad av den om jeg får være ærlig. Det er skjønne Kristine Valberg som har laget det, og hun er superflink. Hun har utrolig mange fine design på nettsiden sin kvdesign.no – sjekk den uut ♥ Dette er forresten designet “Chanel”. 

Kategorier, arkiv og “søk i bloggen” finner dere nederst på siden. Der er det bare å slå seg løs, det er mange gullkorn fra flere år tilbake på denna bloggen skjønner dere #2012. Hvis det er noe dere lurer på eller vil si angående designet, så legg igjen en kommentar og jeg svarer 🙂

Hva synes dere om designet og headeren?

10 kommentarer
    1. Så fint!
      Men hvordan reagerte du da ditt innlegg fra 2012 kom opp på tlf og pc til folk etter at sophieelise slettet innlegget sitt om mannegruppen Ottar?

    2. Kule bilder 🙂
      Duuh, jeg har like stor rumpe som deg, og selv om jeg bare har fått komplement så er jeg seriørt flau over å ha fyldig bakdel.. ikke spiser jeg mye usunt heller, og likevel har jeg disse formene som jeg er så lei av. Sikkert fått utdelt litt vel mye kvinnehormoner. Uansett! Tips til hvordan å være fornøyd med seg selv?? Vet jo godt hvordan man går ned i vekt , meen jeg orker da faen ikke å leve på grønnsaker.. unnskyld meg. Så Matholck, tell mee how you can be dat.. ehm.. tilfreds med deg selv. Taaakk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg