Onsdag og jodel

Hei dere! I dag er det onsdag, noe som jeg har forstått har en helt annen betydning på jodel, enn den jeg kjenner til. Jeg har nemlig nettopp satt meg inn i denne jodelgreia, og ja jeg henger sikkert sykt etter og mistet sikkert tre lesere bare av å si at jeg ikke har vært aktiv på jodel før nå. Men er det virkelig sånn at alle bruker jodel?? Jeg bare spør jeg. Appen har ligget å ruget på iphonen min i noen måneder faktisk, men jeg har liksom ikke følt noe behov for å melde meg inn i enda et samfunn på sosiale media. Men you know, siden jeg allerede er student med gul regnjakke og dongeriskjørt så var det vel bare det og fjellreven-sekk som mangla. (Fjellreven-sekk mangler fortsatt – and it will stay that way). Men ja jeg skulle bare informere dere om at jeg har fått en jodel-åpenbaring og at det jo faktisk var ganske morsomt. 

I dag har jeg bare sittet på et grupperom på skolen med en kompis og skrevet på semesteroppgaven, nå er jeg endelig hjemme og hiver i meg en slags pasta bolognese før jeg skal løpe det av meg på trening etterpå hehe ;)););)) Vi blogggges mine kjære (eller så snakkes vi på jodel uten at vi helt vet det).


T-shirt fra Zara med casual, hvit genser under. Resirkulert dongeriskjørt, arvet av mimmi.  


 

6 kommentarer
    1. Hehe, jeg har ikke vært noe særlig innom der. Synes noen er morsomme, men mange er bare teite, synes jeg, hehe! Håper du får en fin onsdag videre, veldig fine bilder <3

    2. Stilig antrekk! hadde jodel selv, men syntes ikke det var så kjekt. Venner av meg poster morsomheter derfra til meg i blant uansett, så jeg føler ikke jeg trenger den appen xD

    3. I always read your blog with Google Translator and it’s sometimes so funny what comes out then 😄
      I’m sending you many greetings from Germany and I hope you have a beautiful day!
      Paulina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg