Fresh start

Hei dere! Dette innlegget skulle jeg egentlig komme med i går, men det ble rett og slett ikke tid til det mellom forelesninger, gruppeøvinger og trening. Det jeg skulle sagt hvis det fortsatt var mandag, er noe sånt som “endeliiiig er det mandag, ny uke nye muligheter!” og være kjempeentusiastisk og positiv, men let’s be fair, det er ikke mandag lenger, og den entusiasmen er long gone. Neijda jeg har ikke gitt opp uka enda. Bildene under er litt motivasjoooon for å holde motet oppe, selv under små depresjoner som oppstår tilknyttet semesteroppgaven. Jeg handlet inn litt godsaker her om dagen, som skulle få meg gjennom uka, som dere ser. Enjoy


Mmmm proteinbarer. Dere må smake Yippie-barene! Mine favoritter er cookies&cream, brownie-vanilla og peanut-caramel. Og de er glutenfri ofc, og jeg kjøper dem på 3T. 

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg har blitt veggis jeg altså, men måtte prøve falafel anyways, og det var godt! Hadde det i lefsene vedsiden av på bildet, med grønnsaker og kesam namnam,

Mine fav meieriproductz, har skikkelig dilla på Biola for tiden, spesielt den med mango, den med kokos passer bedre i smoothies.

Og denne anbefaler jeg for glutenfree people, kjempegood
Ha en strålende dag!

11 kommentarer
    1. Okei på tide å informere deg!!
      Ser du bruker svært mange produkter som “ikke er tilsatt sukker”, du vett at dette kan være direkte farlig? Ettersom du allerede har Biola Zero tilgjengelig kan du ta deg tiden til å lese innholdsfortegnelsen. Den inneholder blant annet søtningstoffet aspartam. Høres kanskje ufalig ut, det er det derimot ikke. Et enkelt søk på google vil fortelle deg at dette har mange negative bivirkninger.
      Grunnen til at jeg føler jeg må informere deg er fordi du allerede har gluten allergi. Mange av produktene som er glutenfri er også sukkerfri, dermed blir du mer utsatt enn andre. For stort inntak av dette søtningstoffe, har svært mange negative effekter… død er ett av dem, hvis du vil vite alvoret!!
      Du har en sterk stemme i samfunnet, les deg opp på dette, og informer leserne dine!! Det kan redde mange liv!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg