Attentionwhore

Hei babess. Nå skal jeg plage dere litt med mine tanker om ting. Jeg har nemlig begynt å kjenne på det at jeg har blitt litt mer interessert i klær for tiden (haha lol). Men det er sant, og det er litt rart fordi på videregående var jeg den jenta som kanskje brydde seg minst om hva som var “in” og hva som ikke var det. Jeg gikk i den samme treningstightsen med en utvaska hettegenser med sportsbh under errday haha.. Og altså det var jo drit digg. Men jeg for å si det litt rett ut da, så har jeg kanskje funnet mæ sjæl litt mer siden Vgs, og funnet ut hvilken stil som egentlig er meg. Ikke at jeg nødvendigvis har en fast stil heller, jeg elsker så mange forskjellige stiler og trender og mixer og matcher alt sammen på forskjellige måter, and I love it. Men det jeg elsker mest av alt er at jeg ikke bryr meg i det hele tatt om hva andre synes lenger, det merker jeg, og det digger jeg. Jeg ville heller blitt noticed av en person som tenkte hva i svarte er det hun der har på seg, enn å gått i skyggen og ikke blitt lagt merke til i det hele tatt. *Attentionwhore* er det de kaller det tror jeg. Hahaha.


Men hvis det har seg slik at jeg har blitt mer interessert i mote, så må det jo gå an å utnytte det litt på bloggen. Hvis dere er interessert i å høre mer om det da, så kunne jeg fokusert litt på det også. Let me know ladies 

10 kommentarer

Siste innlegg