Hardt liv

Hei dere! I dag prøver jeg ut noe helt nytt, en ny hverdagsstrategi om jeg kan kalle det det. Dere skjønner, jeg er en sånn type som ikke klarer å tenke lenger enn en time, eller en “hendelse” om gangen. Jeg suger til å planlegge, enkelt og greit. Så på en dag som denne, når jeg først skal på jobb, så på skolen, så på middag til mimmi og beste og sååå på håndballtrening for så å måtte dusje i hallen etter treninga, så har jeg mest lyst til å dra hjemom før hver av disse begivenhetene og pakke med meg det jeg trenger og nullstille hodet før neste aktivitet. MEN ikke i dag. I dag har jeg nemlig pakket med meg ALT jeg trenger, at least I hope so, så bilen min er rene Westfield. Problemet mitt er at jeg har hukommelse som en gullfisk så jeg glemmer hva jeg trenger, derfor kan jeg nesten garantere at jeg enten har glemt av håndballshorts eller håndduk (noe det blir bot av på laget mitt). Yes you heard me, her bøtelegger vi altså de stakkarane (meg) som (alltid) glemmer av ting og tang. Så blir det en real fest på slutten av sesongen av alle (spare)pengene(mine). Hehe


Ha en fin dag dere!

8 kommentarer

Siste innlegg