How sundays roll

God søndag! Som uten tvil er den mest avslappende dagen i uka. Det ble en ganske sen kveld, eller natt i går, og som regel når man sier det så har man vært på fest kvelden før, men jeg var altså den personen som slapp de festglade menneskene inn på festen i går. Jeg nevnte jo at jeg har begynt å jobbe på Downtown, som er byens beste nattklubb hehe. Jeg sitter altså i coveren og tar betaling for inngang. Dermed var jeg ikke hjemme før etter klokka tre i natt, og sov til klokka tolv. Så i dag har jeg ikke rukket å gjøre annet enn å spise frokost og se noen episoder Game of Thrones. Jeg har heller ikke planer om å gjøre noe annet resten av dagen. That’s how sundays roll 

Flere som har samme oppfatning av søndager?

12 kommentarer
    1. Hehe så bra 😊 var ute i dag å hjelpe en bror å bære noe sofa 😆 så nå jeg chiller hjemme å ser på tv😏 kos deg er glad i deg 😉

    2. lurte på om du kunne skrive et innlegg for oss single ladies der ute. Føler meg litt ensom for tiden og har lest bloggen din lenge, og fått oppfatningen av at du er ganske så strong and independent! hehe så yes! hadde vært kjekt med et sånt innlegg 🙂

    3. That schizophrenic run (not a marathon, Kat ; ) was on the yesterday night (Friday-Saturday). I wish I could realize that AI idea more quickly. Nevertheless, there are other people, who do great (!) work: Psibernetix Inc., OpenAI.org, etc.
      Then we could gather at home without a fear to be affected by someone’s illness : D

    4. Kan du legge ut oppskrift på rundstykkene?:) såå lei dei ekle glutenfrie skivene no, så trenge litt forandring:D ha en fin søndagskveld videre!:)

    5. all august traveling and partying through europe -> still did not found a girl as beautiful as you are :C haha gonna have to head for the north on my next trip x)

    6. Hello hello det ser ut at det er ikk bare barry Jamil som er glad i Mathilde Holck haha det bli hardt 😄 kos deg Caroline 😱

    7. Don’t worry, Barry ; ) Bring her to Hollywood, and she will be yours for a while, I suppose. So it’s actually easy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg