Mislykket baking

Hei dere! Lenge siden sist. Jeg begynner virkelig å komme inn i studentlivet, eller det vil si at jeg trives på skolen og med folkene – selve studeringen, som i å lese bøker er naturligvis ikke like artig. Etter skolen på torsdag dro jeg og møtte Thea og Martine, som går NTNU på Gløs. Vi spiste lunsj på Frati. (99 kr for pizza mellom 11-15 hver dag, også glutenfri). Nam nam

Så langt i helga har jeg ikke gjort mye annet enn å pådratt meg en ordentlig forkjølelse. Så jeg har ikke lagt så store planer for dagen. Jeg og Anna gjorde et forsøk på å lage glutenfrie lomper i stad, et mislykket forsøk som vi måtte gi opp etter typ tre timer hahah…. Well well lagde oss noen gode pannekaker etterpå og så noen episoder Friends for å lette litt på stemningen. Nå har vi tenkt oss bort til Maja en tur og spise taco, før jeg har min første vakt på Downtown. Jadda jeg har fått meg en jobb haha. Wish me luck


Ja det var potetlomper vi prøvde på ↑ ble bare rot av det.. Men under ser dere de fine pannekakene vi endte opp med til slutt ♥

Hva har dere gjort i dag?

10 kommentarer
    1. Hei verden best jenter 😍jeg er rydde opp leilighet mitt dusje spiser frokost å høre litt på mitt favoritt artister JB så nå jeg er hos en kompis å chille litt der 😏glad at du fikk deg jobb👍 stå på✌ jeg elsker bloggen din👊

    2. Martine is so (sometimes extremely, I feel) beautiful. And Thea. And Pernille. And even Louise : D Not _that_ beautiful though, but anyway she is such a blonde! Almost like Maren Troan Berg, or Ida Tellugen. I feel, I miss parted Louise even more than Marti : D ) ‘:
      As for me, I left you and didn’t read any of your blogs, because, I wanted to finish that God damned (my little) AI project to 201696. But unfortunately, I cannot do it to that deadline, so I came back here again to make some bedlam…
      Another reason, why I haven’t watched any of you, is because I have been paranoid enough to consider with big enough certainty that NORWEGIAN TROLLS ARE WATCHING ME! AND THEY ARE POKING ME! I HATE YOU! ALL OF YOU! YOU ALL MUST BE PUNISHED FOR BEING SO… For being so… Whatever, never mind :
      So… In the case you actually didn’t watch me, I let you know, that I watched that episode in “BBC This World – Norway’s Massacre” with a high satisfaction: watch?v=GvZ8ZIWsj_4&t=36m45s. Satisfaction… Satisfaction… Satisfaction… Was I happy? No.
      So I left you. And yesterday, when I was reading your blog and looking at Dan’s photographs for the first time since June, I decided to ask you to forgive me my fault.
      Forgive me my fault, please.
      Actually I have started advanced (powered by my AI) biological warfare neither on Norway, nor on Australia, but anyway… Forgive me.

    3. Kan du ikke fortelle litt om hva venninnene dine studerer/gjør nå fra høste av? Hadde vært interessant å høre hvir like/ulike dere er på den fronten. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg