fuglene har forlatt redet

Hei! Da har jentene mine dratt til Australia og alle de som skulle forlate byen har forlatt den 🙁 Det går greit så langt, vi er tross alt en stor familie, så til tross for at noen har dratt til milly og på folkehøyskole, og andre til Bodø og Sidney, så er det fortsatt en del som blir hjemme hos meg ♥ På mandagen var jeg med Thea, Martine, Maja og Anna, vi lagde masse snacks og bare slappet av sammen i flere timer hjemme hos meg. 

Bildet under til venstre var på lørdagen. Siste kvelden sammen med jentene før de dro til et annet kontinent. Den fikk vi gleden av å nyte iført joggeklær og med burger fra Stjernegrillen såklart. Bildet til høyre er fra i dag. Meg på jobb, ikke så spennende kanskje, men livet kan ikke være en actionkomedie hver dag sant. Nå skal jeg få på meg håndballklær og gjøre meg klar til kamp mot Byåsen Elite. Hvis jeg ikke nevner mer om den kampen her senere, så kan det bety at vi ble slaktet. Neida, for å si det på en annen måte så skal jeg låve å informere dere hvis kampen ender bra! Ønsk oss lykke til ♥

15 kommentarer

Siste innlegg