Flink student

Heihei, jeg begynner å synes det er kjedelig med den samme åpningsreplikken på hvert innlegg, liksom “hei dere!” eller “hei folkens!” Det er sikkert bare jeg som tenker over det da, det er jo alltids hyggelig med et hei. Kanskje jeg skal vurdere å bringe “heia bloggen” og “hei cupcakes” tilbake på moten. Om sistnevnte noen gang har vært på moten er jeg usikker på. Uuuuansett, hei dere! (der kom den igjen) I dag hadde jeg min første forelesning som statsvitenskapstudent på NTNU, og det var ganske interessant, så jeg håper det fortsetter å være spennende framover. Jeg brukte også 2300 kr på bøker til studiet, det er mye å punge ut for bøker ass, men det er vel nødvendig også. Etter skolen kjørte jeg til sentrum og kjøpte meg en teskjorte fra Zara, som belønning for å være flink student haha..

Da jeg kom hjem ryddet jeg rommet, og kom over en bunke med kvitteringer fra Stockholm. Veldig realt egentlig, så jeg husker hva jeg egentlig har kjøpt meg. Gjør det litt lettere med tanke på innkjøpsvideo i hvert fall. Det er vanskeligere enn man skulle tro å huske hva man har shoppet på shoppingtur. Det var forresten noen som lurte på hva jeg heter på snapchat, og det er bare mathildeholck

11 kommentarer

Siste innlegg