Første skoledag på NTNU

Hei folkens! Dere vil kanskje ikke tro det, men i dag hadde jeg min første skoledag på NTNU. Jeg tror ikke jeg helt skjønner enda hva jeg har begitt meg ut på. Etter to måneder med sommerferie, virker det bare som en spøk at jeg er tilbake på skolebenken, også frivillig?? Men joda her er jeg. Dagen i dag var veldig annerledes. Pappa kjørte meg og tre venninner til gløshaugen hvor alle skulle møte opp. Ingen av oss tre skal gå det samme, men det var litt betryggende å dra med noen jeg kjente likevel. Så etter noen timer med taler og musikk, møtte jeg noen jenter som skal gå samme linje som meg, og vi tok buss til Dragvoll, hvor vi skal gå. Da vi kom fram dit ble vi inndelt i faddergrupper og ble kjent med medelever og faddere. Det er jo fadderuke nå, noe som jeg har hørt kan oppleves som en ny russetid haha.. For min del blir det nok ikke  festlig, med tanke på håndballoppkjøring og trening hver dag, wihuu jessda. Men jeg skal prøve å være med på det jeg kan. Her var dagens antrekk.

Bukse fra Carlings, bluse fra Massimo Dutti, jakke fra Forever 21, sko fra Birkenstock, sekk fra Marc by Marc Jacobs

Flere som hadde første skoledag i dag? 

11 kommentarer
    1. Hei waouu du er som en fint blomster hate skole jeg men skal sikkert søke øm jeg kan lære noe om data maskin er en diplom fra før når jeg var i Senegal så det er bare å prøve seg 😊 å trene litt følg md på instagram ✌ du er sola i mitt liv ☝

    2. Har fri år, men misunner alle for fadderuka, men får nok opplevd det om et år uansett 😀 haha , skal forbedre noen fag så skal ikke la all kunnskap renne ut av hodet på meg på et år haha
      Lykke til på skolen Mathilde, og håndballen <3

    3. Hei! Lurte litt i forhold til russetiden:) hadde du russebukse eller russedress? Hvilken modell og størrelse hadde du, og har du noen formening om hvilke russedressmodeller du synes var penest? Hvordan var russeklærne i størrelse? Tusen tall for svar!<3

    4. Hei! Så fint antrekk, masse lykke til dette skoleåret😊
      Skal være russ dette året, og tenkte på en ting. Var det mange arrangement i russetiden, eller var det som regel hjemmefester alle dagene? Hahah satt bare å tenkte på det her en dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg