For et rot

Jeg er en sånn person som automatisk blir grinete, uansett hvor hardt jeg prøver å skjule det, når jeg får beskjed om å rydde rommet mitt eller å få orden i diverse skuffer og skap. Men det betyr ikke at jeg aldri gjør det, sant. Jeg liker bare å gjøre det når jeg er klar for det. (Hører du mamma??) Plutselig en dag er det noe som settes i bevegelse i kroppen min og får meg til å gå løs på rommet mitt og rydde og vaske til det er helt shina. Det skjer kanskje ikke så ofte, men når det først skjer så er det verdt ukene i mellom, med rot. Så da fikk jeg sagt det som var på hjertet mitt i dag. Saken er nemlig den at jeg ryddet i skuffen min på badet og vasket alle sminkekostene mine her om dagen. One small step for mankind, but a giant leap for me. 

Den var imponerende rotete da, så det var vel på tide ehe..
Før og etter

Så hva synes dere, imponert?

11 kommentarer
    1. det er kjekt å få rydda ja. kanskje ikke så gøy, men det må til! minner meg på at jeg også må få orden på ting som ligger overalt i huset 🙂
      ha en fin kveld

    2. Hei det er Elverum dagen jeg er ute å drikke md venner håper du kos deg også ✌ ha en fin natt videre 😉

    3. still didnt found a girl as beautiful as you are :C
      damn i never meet girls that make me feel as comforable as you do. starting to hate meaningless ONS bullshit. i just want a relationship with a girl i admire like i admire you. I feel so ridiculous writing this here. I am a fuckin weirdo 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg