A book is a device to ignite the imagination

Hei dere! Da er jeg hjemme igjen fra en herlig sydentur på Rhodos. Det er så godt (og nødvendig) med en sånn uke, bort fra alt stress og alle forpliktelser. Man kjenner det kanskje ikke før man tar seg selv i å bruke tiden når man våkner, eller før man legger seg, på å lese en bok istedenfor å skynde seg å sjekke alle snaps, telegram-meldinger og hvilket nytt produkt Kylie har kommet med over natten. Hvertfall er det slik for meg. Jeg leser aldri bok, men i syden er jeg en skikkelig leseløve. Akkurat nå leser jeg Sønnen av Jo Nesbø, og jeg er helt hekta. Ikke hver dag jeg velger å lese en bok over å se en serie på Netflix, men faen så bra det føles egentlig. Jeg har også prøvd ut den veldig omtalte boken Calendar Girl: Forført, i sommer. Den er veldig spesiell da, jeg må få si det. Nå har ikke jeg lest 50 Shades, men jeg kan tenke meg at disse bøkene er nært beslektet. Den får ikke toppkarakter fra meg, jeg ville mye heller brukt tiden på en skikkelig god, fin bok eller en spenningsroman, som den jeg leser nå. Etter den skal jeg prøve meg på Kunsten å høre hjerteslag, som jeg har hørt mye bra om. Nå ble det mye snakk om bøker her, jaja. Hvilke bøker leser dere i sommer? Noen å anbefale?

20 kommentarer
    1. Herlig å finne gode bøker og kose seg med. Har faktisk ikke lest noe særlig selv i det siste. Dessverre. Men har veldig lyst å begynne igjen. Selv vil jeg bare anbefale den ene gode jeg leste for leeenge siden. “Så lenge det er stjerner på himmelen”. Den er utrolig fin, søt, og god. Omhandler litt hendelser fra 2. verdenskrig. En spennende bok ^^

    2. du må lese “jeg er pilegrim”! tjukk som en bibel, men jeg slukte den på en uke uten å ha lest krim før i hele mitt liv:) beste boken jeg har vært borti i alle fall!

    3. Å lese bøker er så utrolig kjekt og ikkje minst avslappende 😀 <3 Så kjekt å høre at du koset deg kjempe mye i Rhodos <3
      Ha en riktig fin mandag 😀

    4. Har også lest Sønnen (+alle Harry Hole bøkene av Jo Nesbø). Dei er kjempe bra! Stalker av Kepler er også ei veldig bra bok,perfekt om du likar krim!

    5. Hver gang jeg er inne på din blogg hopper den ut etter va 10 sek åsså må siden lastes inn pånytt igjen. Er så merkelig fordi det skjer bare på din blogg og ingen andres 🙁

    6. Ble akkurat ferdig med Piken på toget av Paula Hawkins. Andbefales! Filmen kommer også snart på kino 🙂

    7. Hei endelig å ser deg gjen du ser nydelig ut jeg leser ikk bøk dessverre men kos deg masse 😉

    8. Kan du ikke fortelle litt om hva du skal til høsten? Skal studere selv, så er veldig interessert i å høre hva du skal!

    9. Jeg har alltid vært en håndbaljente! Akkurat som deg, spilte i 10 år, før jeg nå sluttet før sommeren. Men jeg leste boken bli best i sommer, når jeg var på ferie. Den var så utrolig motiverende og gav så sykt mening. Trenger du litt motivasjon til håndballen eller ellers i livt, er det virkelig en bok du burde lese!

    10. Om du ikke har lest den, må du bare lese “Kanskje aldri”. Den er fantastisk bra skrevet. Passer perfekt om man ikke vet hva man skal gjøre med livet, og ikke vil gå en vanlig vei. Kan beskrives som ekte, vakker og intens ;);) hehe, nei men serr – man drømmer seg helt bort

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg