lørdag 23. juli

God morgen mine venner

Når dere leser dette innlegget er jeg kanskje på vei til Rhodos, eller så har heten allerede truffet meg på vei ut av flyet. Jeg skal være på Rhodos en uke med familien, og jeg gleder meg. Eller sannheten er at jeg allerede har begynt å grue meg til vi skal hjem. Haha det er så teit da. Uansett, jeg hadde ikke så mye å dele med dere akkurat nå. Men jeg ville bare si det, også vil jeg sende varme tanker til alle menneskene som har kjent på redsel, smerte og tap de siste dagene. Det er umulig å lukke øynene for det som skjer i verden. I kveld, eller i går kveld for dere nå, var det Munchen som fikk gjennomgå. Det er så trist og det gjør meg rasende at ikke uskyldige mennesker kan føle seg trygge på gaten. Ta vare på hverandre, og ikke gå glipp av de små øyeblikkene sammen. ♥ xxxx

 

9 kommentarer

Siste innlegg