Norsk sommer på sitt beste

Hei dere! Beklager mitt plutselige fravær. De siste dagene har bare gått ut på å nyte den norske sommeren som fikk gradestokken til å stige rett til værs. Opp mot 30 grader flere plasser i landet, det er jo helt utrolig. Det var ikke snakk om å ligge inne med netflix and chill da altså. Jeg og Johanna tok saken i egne hender og kjørte til Fosen på onsdagen, til hytta til Thea og Martine. Muligens verdens koseligste hytte. Katrine har hytte ikke så langt unna, så hun kom også til dem og vi sov over en natt. Da jeg og Johanna kjørte hjem i går kveld føltes det likevel som vi hadde vært der en uke, vi rakk å gjøre masse på to dager. 


Krabbelunsj in the making

Jeg bare elsker poloroid-bilder. De fanger liksom ikke bare figurene på bildet, men hele stemninga i øyeblikket. 

Dag nummer to startet med frokost halv ti, og allerede da var det skikkelig varmt og godt ute. Etter frokost kjørte vi til butikken og kjøpte litt mat og frukt, som vi tok med oss på piknik med den lille gummibåten vår. Vi kjørte til en fin liten strand og tilbragte så og si hele dagen der, (helt til klokka begynte å nærme seg fem og jeg hadde blitt knæsjrød på ryggen). 


Martine, Johanna, Katrine, Thea og meg

Hva synes dere om bildene?

20 kommentarer

Siste innlegg