Videoblogg: Russetid mai 2016

Jeg har jo lovet dere en video med klipp fra russetiden, så jeg har jobbet med det i den siste tiden. Jeg er så glad for at jeg filmet så mye som jeg gjorde i mai, jeg har såå mange sykt funnye klipp på macen som jeg kan sitte å se om og om igjen uten å bli lei. Grunnen til at det har tatt så lang tid med videoen, er fordi jeg hele tiden kan endre noe, ta bort et klipp og erstatte med et annet, bytte sang, lage den dobbelt så lang osv osv. Til slutt må man rett og slett sette ned foten og si seg fornøyd. Jeg har såppas mange klipp at jeg sikkert kunne laget enda en, men jeg prøvde å holde den med en lende som holdt den interessant for alle, og ikke bare meg og mine nærmeste som sikkert kunne sittet å sett videoklipp fra RT i flere timer haha, så la oss ta en ting av gangen. Her kommer en video fra min russetid, mai 2016 – ei heeerlig tid jeg aldri vil glemme. Jeg håper dere liker den!

Hva synes dere om videoen?
10 kommentarer

Siste innlegg