Resten av ferien

Nå er vi jo kommet et godt stykke ut i ferien, men det er fortsatt tid igjen. Hittil har jeg vært litt hjemme og brukt tida på å henge med venner, jeg har jobbet noen dager oog jeg har klippet håret. Ikke at det er noen huge event å klippe seg, men for meg å klippe av det lange gullhåret var litt stort altså, må si det. Må også legge til at jeg ikke angrer et sekund på det, nå vil jeg egentlig bare ha det kortere, herregud det vokser da ut igjen. 

Rett etter hårklippen dro jeg jo til Stockholm på shoppingtur med to av mine bffs. Jeg har tenkt å vise dere hva jeg kjøpte der, jeg har bare ikke hatt tid enda. Og nå kom jeg nettopp hjem fra en uke på Hvaler med flere venninner. ↓ #tb Hvaler2013 

Ogsåå kommer vi til det som skal skje videre i mitt spennende liv. I morgen reiser jeg til ..wait for it.. Lofoten? Jeg har ikke helt fått med meg hva som skal skje egentlig, men jeg skal ta hurtigruta med familien, til en seilbåt som min bestefar har kjøpt, så skal vi seile rundt i nord i de kommende dagene.

Vi kommer hjem (hvis vi overlever sjørøverne i nord) på mandagen. Så skal jeg være hjemme fram til lørdag, da drar jeg med mamma, pappa og Pernille til Rhodos, og skal være der en uke. ↓ #tb til en sydentur mange år tilbake i tid. 

Hva er deres planer resten av ferien?

15 kommentarer
    1. Jeg har også bare vært med venner til nå, både hjemme og på hyttetur. Skal ikke så mye mer enn å være sammen med venner på hytteturer, Kristiansand og en tur til København, gleder meg masse 😀 Du får ha en suuperfin ferie videre, fine deg <3

    2. Du må kose deg kjempe mye <3 Hår er bare hår, alltid godt å få klippet av litt 😀
      Nydelig er du uansett <3
      Ha en riktig fin reise, og ha en riktig fin dag videre <3

    3. Hei babes du ser nydelig ut 😍 planen min bli ikk i Afrika nå fordi de som jobber med meg trur at det er ikk trygg å reise nå 😏 men er planen å reise til Amsterdam kun for å ser hvordan det ser ut 😃 jeg er aldri reist siden jeg kom til Norge 2011 så skal jeg kos meg litt 😉 håper du skal kos deg mye med familien din og ikk glem å snappe litt 😅 jeg følge deg på snap å instagram jeg heter jamilbarry89 😊 jeg vil bare takke Gud å Norway men er ikk nok smart ok det var alt jeg elsker bloggen din hver minutter som går 😘 my woman my everything god tur da 😚

    4. kos deg masse!
      Hva er planen din for neste år? utdanning, friår, reise osv? og hva tenker du om årene som kommer? Hva er dine tanker rundt hva du vil gjøre nå etter vgs?
      Stor klem

    5. Jeg lurer på hvordan du får så fin hud? Også om du kan skrive litt om hva slags hudsminke du bruker daglig? 🙂

    6. Jeg synes faktisk det er lidt stort, at blive klippet. Muligvis fordi jeg har frisørskræk og er lidt pivet. For du har jo ret – håret vokser ud igen (:
      – Kit

    7. skal finne meg en hoppe-på-tur soon, dette været holder jeg ikke ut.. Hva er planene til neste år, friår og reise eller studier? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg