Old school

Heiijy you guys. Hvordan er det med sommerferien deres? Er jo ganske forskjellig hvordan man bruker den, om det er til reising, trening, soving eller jobbing. For meg er det litt av alt det der. I går ble det travelt med jobb – rett på trening – rett på solsiden og feire bdaygirl Maja med langbord på Graffi. Jeg jobbet i dag også, men fra nå av blir det en pause fra jobb. Før helga er omme drar jeg nemlig til Hvaler med girlsa, en tradisjon som må gjennopprettes etter fjorårets glipp. Så vi blir en uke der for å nyte livet. Jeg bure vel lage en liten plan for ferien min, to keep you updated. Ikke at jeg skal så sykt mye spennende, men kan jo være litt interresant likevel. Nå skal jeg prøve meg på en Stockholm-guide. Her var gårsdagens outfit. 

Genser fra Zara, skjørt fra Urban Outfitters, sekk fra Marc by Marc Jacobs

11 kommentarer
    1. Wow. Beautiful. Stunning! Thats all the motivation i needed to continue preparing my exams. Thanks a lot.
      Have a nice day 🙂

    2. ta video under oppholdet med jentene, som som de åre videoene, ser ut som dere koser dere mye! Kos deg videre <3

    3. Hei baby er planlagt å reise til Senegal Afrika den måneden må bare fixe passport mitt vil du bli med jeg skal bare borte 1 uke ellers går det bra med deg du ser alltid bra ut kos deg masse baby bloggen din er fortsatt på topp i mitt hjerte i love you 😃😃😃

    4. Heia 🙂 på innlegg; STOCKHOLM, DAG 2
      hadde du på dæ sånn svart greia rundt halsen 🙂 korr har du kjøpt den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg