veggieburger og yoghurtis

Heii dere! Dagen i dag har vært sykt digg. Jeg var på jobb i noen timer, og for dere som lurer på hvor jeg jobber så jobber jeg på lageret til 3T-Shop. Etter jobb dro jeg og Pernille på City Syd og kjøpte minst mulig (drar jo på shoppingtur til Stockholm på søndagen) og spiste lunsj på Jordbær Pikene. 

Jeg er jo litt sånn at jeg vil prøve nye ting hele tiden og ikke settle down med kun en favoritt, så i dag ble det glutenfri veggieburger med søtpotetfries til lunsj. Det var faktisk veldig godt, det er første gang jeg smaker vegetarburger. 

Etter det møtte jeg Johanna, Hanna og Louise, og etter litt avslapping i sola bestemte vi oss for å cruise byen rundt i sommerbila med høy musikk og uten tak. Vi kjørte til City Lade og kjøpte hver vår bøtte med verdens beste yoghurtis. Nå sitter vi hjemme hos Loui med flere venner og skal spise middag. Og sånn går no dagan. Er ikke så mye som skjer, men det er jo litt av sjarmen med sommerferie. 


 

6 kommentarer
    1. Hei baby jeg vil bare si takk for alt du er gjørt for meg siden jeg kommentere bloggen din du er en utrolig snill å fint jente smart jeg beklager at jeg kommentere ikk så mye nå det er fordi jeg her deg på story du er bare utrolig best håper det kommer den dagen hvor skal vi møte å elsker hverandre for alltid 😘😍

    2. wow your hair looks amazing! and i really love your sporty legs. You have such an attractive body. Damn its hard to write compliments in english without sounding like a total creep! I dont feel comfortable doing this. I hate it. But you look sooo good it just has to be written down here!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg