Videoblogg – Never have I ever

I går så spilte jeg inn en videoblogg starring Ida, Johanna, Louise, Anna, Nora (og Hanna, som er personen vi bare hører, men ikke ser). Det er en tradisjonell never have I ever – video. Eller “jeg har aldri” som det så fint heter på norsk. Hvis dere ikke har hørt om det før, så tipper jeg dere skjønner greia ganske fort, men så vet nok de fleste av dere hva dette er, og mange har sikkert vært med på drikkelek-versjonen av den. 

Skru på 1080p hd på kvaliteten nederst til høyre på videoen, for bedre kvalitet. Håper dere liker den, og gi meg gjerne tilbakemeldinger! ♥

Hva synes dere?
18 kommentarer
    1. Haha det var et spørsmål jeg virkelig ikke forstod, måtte spøle tilbake så mange ganger men så ga jeg opp. Men sykt artig video, lag flere challange med vennene dine😂

    2. Gøy video!! Håper det kommer fler 😀 Forresten, kall meg gjerne dårlig i trøndersk, men jeg forstod ikke det siste spørsmålet, haha… Hva var det?

    3. Gøy video! Virker som dere har så mange morsomme historier sammen. Kan dere ikke ha en slags video hvor dere forteller gøye historier som har skjedd? 🙂

    4. Til neste spørsmålsrunde; hvilken krise reddet gjengen deg ut av den gangen? Hahahah
      Fy faen så mye sprell dere har funnet på, virker som en veldig bra gjeng!!

    5. Hahahhaha åå vennegjengen din virker så herlig! Spørsmålsrunde hvor vennene dine svarer på spørsmål om deg eller en video der dere forteller morsomme historier som har hendt! Ellers er vlogger alltid artig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg