Never have I ever?

Hei! Jeg lovte meg selv da eksamenstiden traff meg som et slag i trynet, at når jeg er ferdig med det her skal jeg bli en bedre blogger. Fram til nå vil jeg ikke akkurat si jeg fortjener noen medalje, men det er ikke for sent å rette opp i. Derfor har jeg tenkt å gjøre noe sjukt kleint og artig for dere. Jeg har nemlig fått noen kommentarer i det siste, med ønske om en “never have I ever”-videoblogg med meg og mine venninner. Og ettersom jeg ikke lenger merker så stor forskjell på når jeg er innenfor og utenfor komfortsonen min, så kommer jeg kanskje ikke til å dø av kleinhet. Å få lurt med jentene på dette er derimot en annen sak.. Neida det er en spontan og lite høytidelig gjeng vi har med å gjøre, så dette har jeg trua på.

Deres jobb blir da å legge igjen kommentarer under dette innlegget som passer til utfordringen. Dere skriver for eks: (jeg har aldri) datet samme gutt som en i gjengen, løyet om alderen min, skulket skolen osv osv. Og jeg trenger vel ikke nevne at vi ikke kommer til å ta med ting som er mye drøyere enn de jeg nettopp nevnte haha. Det skal være morsomt sant, ikke gi barna mareritt. 

Her er noen eksempelvideoer, fra the ellen show. Bare å stjele litt inspirasjon derfra.

Kjør på, legg igjen kommentarer
24 kommentarer
    1. Haha 😂 Mathilde Holck jeg er aldri sett en fin jenta som deg 😉🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

    2. Jeg har aldri drukket en hel flaske sprit på en kveld.
      Jeg har aldri havnet i slåsskamp.
      Jeg har aldri mobbet noen.
      Jeg har aldri blitt satt på fyllearresten.
      Jeg har aldri gjort noe ulovlig.
      Jeg har aldri hatt crush på en lærer.
      Jeg har aldri stryket på en prøve.

    3. Jeg har aldri danset naken i regnet
      Jeg har aldri hatt et crush på et familiemedlem
      Jeg har aldri ligget med samme gutt som en av de andre i gjengen
      Jeg har aldri hatt to one night stands på en kveld
      Jeg har aldri sneket meg ut for å dra på fest

    4. Jeg har aldri blitt tatt på fersken av foreldrene mine mens jeg har hatt sex
      Jeg har aldri hadd one night stand

    5. Hola baby håper går det bra med deg var ut akkurat nå nede på balkong min å krippe gress jeg vet ikke om du kan ser på min story i am so talented kunne sende det på YouTube å være litt kjendis haha forresten drømme jobben min er å bygge hus sånn kiwi å ha dobbelt låne i am working for you love you 🌷

    6. Never have i ever hatt en nær døden opplevelse.
      Never have i ever dumpet noen
      Never have i ever fått god karakter på en prøve jeg ikke øvde til.

    7. Men dere over, hva i huleste er hooking? Sykt forvirrende å bruke det enten om sex eller klining, det er STOR forskjell. Vi har nok fremmedord, bruk klining 😉

    8. Jeg har aldri lagt ann på noen andres kjæreste
      Jeg har aldri hatt en crush på noen i gjengen sin kjæreste
      Jeg har aldri prøvd meg på noen i gjengen sin kjæreste
      Jeg har aldri hooket med en jente

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg