På med bunaden

Hei dere! I går hadde vi vitnemålsutdeling og avslutningsfest for å feire 13 år overstått skolegang og 3 uforglemmelige år på Heimdal vgs. Det ble jo litt stress ettersom jeg kom direkte fra hytta og måtte hoppe rett i bunaden, som ikke hadde vært brukt på et år, men det gikk akkurat. Så etter en time med utdeling av vitnemål og litt underholdning for foreldrene, så bar det til vorspiel med klassen. Vi brukte en feit sum penger fra russekassa på drikke, så det ble en del.  Etterpå dro hele trinnet sammen til et eller annet vann og fortsatte festen. 

Fine klassen, minus de som alltid kommer for sent ♥ 

Mamma og pappa ♥

Meg, Loui, Thea og Martine ♥

6 kommentarer
    1. Oooh baby! Så fin familie å gjeng du er å Du er min verden best dama alt jeg ser rundt meg det er bare deg skal be Gud at du bli kona mi

    2. Hey-hey, Barry, there is a queue to marry her : D By the way, that, who is always late, is beautiful too, I think ❤

    3. gorgeous! impressive how attractive you and your friends are even though wearing these traditional dresses haha.
      i love those pictures with your parents! soo heartbreakingly sweet!!

    4. Hei relaxing Day i dag dårlig vær chiller hjemme 😊 å høre på Just a dream by Nelly skal ta meg en tur til elkjøp kos deg baby jeg drømmer hverdag om deg Belieber 😀✌

    5. Hei. Vi alle blogglesere har vell gått litt lei av den spøken gjengen deres har ved at dere photoshopper Martine inn i alle bildene sånn at det skal se ut som det er to tvillinger.. Er ikke det å lage instagram og facebook bruker av den andre “tvillingen” å dra det litt langt? Vi vet jo alle at Martine er enebarn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg