Båt er barnemat

Hei dere! På lørdagen var jeg på innflyttningsfest til to venninner og det ble en lang og morsom kveld. Noe som resulterte i litt dårlig form fra morgenen av i går, men det gikk fort over. Dagen gikk ut på å ligge i hagen til Johanna med resten av squaden, og da kvelden kom sigende ble det luftet en tanke om å dra på hyttetur. Så vi ringte alle som ikke var der og fikk med oss de som kunne. En time senere var sju jenter i full gang på vei ut døra med hver sin lille bag. Og tre timer etter det, var vi her. 

I dag dro vi på båttur. Tanken var bare å putre til butikken og handle inn middag og slike ting, også dra tilbake til hytta. Men det skulle vise seg å ta litt lengre tid enn forventet. Vi kom oss dit, men når vi skulle hjem igjen fikk vi nemlig ikke start på motoren. Og jeg tenker ingen av de som kjenner oss er veldig sjokkerte når de leser det. For selv om vi var en uke på båtleir og tok sertifikatet noen år tilbake, er sannheten at vi har under gjennomsnittet peiling på båt. Så det endte opp med at vi drukna motoren i bensin og måtte få skyss tilbake til hytta.. Og båten?.. Den står igjen der 🙂 hahaha. 

Vi fikk jo til slutt med oss maten hjem, selv om noe av det var litt smeltet etter tre timer med tapte forsøk på å få liv i båten. Så det blir pasta bolognese til middag.

Vi blogges, ha en fin kveld!

7 kommentarer
    1. Dette har ingenting med innlegget å gjøre, men lurte på om du kunne lage et innlegg med dine sommerplaner eller lignende?

    2. Hola baby skjerra alt bra ser at du kos deg med gjengen din på båt hef10 jeg er glad nå du er glad fordi hjerte mitt banker kun på deg kos deg masse min best of the best 😊 👊

    3. Hei jeg skal fly til Senegal Afrika i juli sammen med mora mi 2 uker bare men vi blogges 😘 skal bare ser noen kompiser der jeg var 7 år sammen med dem det bli koselig med god mat 🍲 både i fint sol 😀 singe å danse kos deg baby you are always in my Heart

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg