Vaskeekte sofagris

Hei folkens! Takk for fine kommentarer på forrige innlegg, det er godt å ha flere med samme tanker i hodet ♥ I dag har jeg ikke gjort noen verdens ting, og det har vært utrolig herlig. Jeg går fortsatt i samme klær som jeg tok på meg da jeg våknet, noe som tilfeldigvis var en fotballshorts og en stor treningsgenser. Tar som regel på meg det første jeg finner. Og siden jeg våknet har jeg ligget på sofaen med Pernille og Elise og startet på en serie, Thirteen, på tv2 sumo. Den handler om ei jente som ble kidnappet da hun var 13 år, og kom seg løs nå, 13 år etter og blabla masse spennede. 


Jeg skrev en gang for litt siden at jeg hadde vært med mine “to småsøstre”, og fikk masse spørsmål om hvorfor jeg aldri hadde nevnt at jeg hadde enda en søster. Tingen er at vi ikke har så godt forhold, så .. Neida haha det var da Elise jeg refererte til, som er bffen til Perna og så godt som et ekstra familiemedlem i heimen her.

My exotic meal while watching Thirteen ;p

Jeg var innom postkontoret istad og hentet en pakke fra Junkyard, og gjett hva det vaar. Jeg skal vise dere etterpå, her er en liten backstage teaser på hva som kommer. Pena viser stolt frem dagens antrekk som uten tvil er on fleek

Også er a glad da, herlig å sjå

Hva har dere gjort i dag?

5 kommentarer
    1. Hei jeg var på min praksis plass i dag å spille PlayStation 4 hjemme 😊 jeg elsker bloggen din 🌷

    2. Hvor ser du den serien??
      Hvor ser du den serien??
      Hvor ser du den serien??
      Hvor ser du den serien??
      Hvor ser du den serien??
      Hvor ser du den serien??
      Hvor ser du den serien??
      Hvor ser du den serien??
      Hvor ser du den serien??
      Hvor ser du den serien??
      Hvor ser du den serien??Hvor ser du den serien??Hvor ser du den serien??
      Hvor ser du den serien??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg