Et helt halvt år

Heii! I går kveld va jeg som sagt på kino og så Et helt halv år, og guuuud for en fin film. Jeg gråt fra midten av filmen og ut helt til siste scene. Og med en gang filmen var ferdig fikk jeg lyst til å se den igjen og igjen, sykt girly av meg haha. Jeg skal innrømme at vi vurderte å snike oss inn for å se den en gang til, men vi bestemte oss heller for å ty til en flaske rødvin. Det hørtes nå litt dystert ut. Neida vi tok turen til Solsiden og satte oss der i solnedgangen. Det er alltid koselig, satt der i flere timer og snakket om livet, slik vi alltid gjør.

I dag var det deilig å våkne sent ut på dagen, uten noe som helst planlagt. Så jeg ryddet rommet, så den nye episoden av Orphan Black og dro til byen med en bil full av fine jenter. Nå sitter vi en gjeng hjemme hos meg og ser håndballkamp.


Flere som har sett filmen eller lest boka?

6 kommentarer
    1. jaa både lest boka og så filmen, fikk også konstant lyst til å se den igjen. vanligvis er filmen mye dårligere enn boka men ikke denne altså

    2. Nei jeg er aldri sett den skal prøve å finne filmen på nett hvis det går. 😀 kos deg videre Mathilde elsker deg og veldig sjalu fyrr 😊🌷

    3. I made a mistake. I implied: there will be those who will be alive and will envy those who are dead. Now that is correct. And what do you bet on?

    4. i really like your shirt… and your smile, DAMN! beautiful! Thank you! That´s all i need for a hard day of uni and training :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg