Ferdig med skriftlig eksamen

Jeg vet ikke om jeg er letta eller stressa over det, men en ting er helt sikker, og det er at jeg er ferdig med alle skriftlige eksamener!! (for now) Jeg beklager til de som sendte meg spørsmål på bloggen i går, om hva jeg øvde på til politikk eksamen i dag. Jeg tok meg ikke tid til å logge inn på blogg.no engang. Jeg hadde nemlig egentlig gledet meg litt til eksamen i politikk, helt til jeg fikk temaet i går….: Norsk politikk. Like for real?? Erna Solberg og sånt? Jeg hadde håpet på noe litt mer i Donald Trump-duren. Og til å være et så spennende fag måtte jaggu meg personen som laga oppgaven være lei av livet. Men shit au det er ikke noe å gjørra med nå.

..Okei hva skjedde med språket mitt her, jeg bare spør. “Jaggu”, “shit au” og “gjørra” hahahaha hva faen. Eksamenstid gjør meg tullete i hodet (jeg var såå nære å skrive “hue” istedefor hodet der, henta meg heldigvis inn i siste liten). Og med dette punktumet glemmer vi alt som nettopp skjedde.


Dette er fra søndagskvelden da jeg, Markus og Katrine koset oss med masse godt ute på verandaen, mens resten av gjengen stressa seg gjennom nynorske gloser til eksamen dagen etter. Jeg lå over til Katy og vi spiste god frokost i sola, før vi tuslet til skolen i tolv tiden for en lynrask skoledag den mandagen. 

Hvordan har eksamenene deres gått?

6 kommentarer
    1. “ferdig med skriftlig eksamen” -> “fertig mit schriftlichen Examen”
      its funny how similar sometimes Norwegian is to the German language. 🙂
      your meals always look so tasty; like painted! i mean, when i cut a watermelon it looks like I tried to murder it hahaha x)
      love your blog

    2. Hei igjen veit jeg har spurt om dette tidligere også, men kunne du og venninnegjengen din lage en sånn “i have never” video. som de har på ellen show osv, hadde vært morsomt! så vi kunne blitt enda litt mere kjent med dere. btw elsker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg