#LIFE

Hei mine venner, hvordan går det med dere? Det er ikke bare en replikk, men jeg mener det, jeg lurer på hvordan det går med dere haha. Alle dere rødkledde og blåkledde som har festet som aldri før, alle dere andre som har grillet og spist jordbær dyppet i sjokolade med venner i mai, dere som har gjort skolearbeid og trent, eller dere som har sett romantiske komedier med kjæresten, hvordan står det til og hvilken av kategoriene følte du deg truffet av?

Det var opptrekk i skriftlig eksamen for ikke lenge siden og jeg kom opp i rettslære som er den 26.mai, norsk som er den 31.mai og politikk som er den 2.juni. Jeg synes det er litt godt å ha dem spredt over tre uker, så blir det ikke en helvettesuke i full panikk og depresjon liksom. Uansett, nå er det sommerferie som er motivasjonen. Så jeg må overleve tre skriftlige eksamener og en muntlig, før jeg skal slå ut vingene, lette fra bakken og føle meg fri som fuglen.

Men akkurat nå er jeg forkjøla og lever på hostesaft og vitamintilskudd. Livet er ikke alltid en dans på roser, og det føles veldig greit å innrømme. Så her ligger jeg  egentlig sminkefri og utkjørt i sofaen og ser Revenge mens jeg hoster så jeg ikke hører hva de sier i serien. 


Nesten like #pen som på det første bildet xD

Hvilke fag kom dere opp i?
 

17 kommentarer
    1. Marknadsføring, norsk og mediekunnskap!
      Lurer på om du har søkt skole til høsten eller om du skal ha friår? 🙂

    2. I feel like it’s Mathematical Logic everyday ; ) Well, sometimes I learn Norwegian too (though for Arabic, I didn’t allocate time, hehe). Let the force be with you : *

    3. Åh, føler den… Jeg dro meg på skolen i dag med 40 i feber, bare fordi jeg hadde en veldig avgjørende vurdering. Takk Gud for at jeg hadde en fritime til å sove litt:)) Ellers kom jeg opp i historie og filosofi og nynorsk(ikke matte!!!) Hahah, uansett ser ikke livet så aller verst ut ATM, og dine blogginnlegg gjør dagene endra bedre<3 God bedring, kjære deg!

    4. Hverdagen kom som et hardt slag i trynet etter russetiden! Forkjølelsen kom også. Lurer derfor litt på hvordan det er med deg og trening nå rett etter rt, haha? Før rt trente jeg hver dag, nå er jeg dødssliten. Hvis du er i gang igjen, help a sista out med litt motivasjon plisHehe<33

    5. Hei hehe det går bra med meg takk livet er bare godt er ikk gjørt noen spesielle i 17 mai var bare hjemme å spise mat med god venner i mora skal på en praksis i family sport club som jeg er begynte om ikk så lenge bedre en ingenting ellers i am always happy min kommune hjelpe mg godt hva mer jeg trenger haha. Lykke til med alt du drive med 😉 du klare det 😳 ha en fin natt min best of the best ☝

    6. skolearbeid. Hadde matte eksamen i dag som gikk rævvvva :-))))))))))))) Fryktelig surt når man har brukt så mye tid også er resultatet så dårlig..

    7. Hva har du søkt til neste år?? Eller skal du ha friår med bloggen hjertehjerte<3 hehe neida, lurer på det sånn seriøst altså, kan ikke huske du har nevnt det før 🙂

    8. Hva har du søkt til neste år?? Eller skal du ha friår med bloggen hjertehjerte<3 hehe neida, lurer på det sånn seriøst altså, kan ikke huske du har nevnt det før 🙂

    9. Jeg kom også opp i rettslære, men tror det skal gå greit egentlig, og det håper jeg at det kommer til å gjøre for deg og 🙂

    10. Hahah, er det mulig. Går i 3 jeg å, kom opp i akkurat de samme fagene og er på de samme datoene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg