Form en H for Heimdal

Som dere fra Trondheim kanskje har fått med dere, så har alle årets skole-russelåter kommet ut nå. Adressa har skrevet om det, som de gjør hvert år og gitt terninkast. Personlig synes jeg det er sykt teit å være så streng med terningkastene haha. Jeg skal ikke legge skjul på at skolen min fikk en karakter langt under det jeg ville blitt fornøyd med på en prøve, men liksom hva sammenligner de russesangene med? Alesso og Adele og gjengen eller? Haha klekk da matholck, neida jeg bryr meg faktisk ikke om Adressas vurdering. Jeg og gjengen fra låtgruppa synes jeg har gjort en bra jobb, vi er jo langt i fra profesjonelle, men har greid å stifte sammen en hel sang likevel. Og uansett, det viktigste er at skolen elsker den, og jeg elsker den. Så jeg hååper dere vil ta dere tiden å stemme på Heimdal sin russesang – Form en H – klikk HER og stem på Heimdal! Da blir jeg superduper glad ♥

Hva ville dere gitt, om dere skulle gitt terninkast på den? 🙂
5 kommentarer
    1. Jeg er stemt håper du bli utrolig glad er ikk i godt humør i dag 😁 men kos dg videre min best babes 😘

    2. Stemt 🙂
      kan du lage et innlegg etter russetiden der du deler erfaringer, hva man bør gjøre og ikke bør i russetiden? Kanskje hva du anbefaler i forhold til å være med på for både trondheimsruss i forhold til treff osv og for andre? Bare generelt om dine erfaringer 😀

    3. kan du skrive et eget innlegg om LS? 🙂
      kan du også skrive et innlegg om russeklærne dine? hvilke klær du har bestilt og hvilke klær russegruppa di har?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg