Fri som fuglen

God fri-dag folkens! Jeg tenker det er godt for alle, ikke bare russen, at det er fri i dag. Det ble hvert fall en sen kveld i går for oss, og vi våknet ikke før de fleste hadde vært ferdig på skolen i dag uansett. Vi feiret som sagt bursdagen til Loui, med taco (nam) på verandaen i sola. Etter det dro vi på nytt vors med en del flere, før vi vendte snuten mot D12, som er festplassen til trondheimsrussen i år. Kvelden endte med takeaway fra burger king og sleepover hjemme hos meg. Her er noen bilder fra kvelden.

DCIM100GOPROGOPR0601.

DCIM100GOPROGOPR0599.

DCIM100GOPROGOPR0618.

DCIM100GOPROGOPR0605.

DCIM100GOPROGOPR0607.

DCIM100GOPROGOPR0611.

DCIM100GOPROGOPR0613.

I morgen tar vi flyet til Stavanger for å oppleve Landstreffet! Vi blogges før den tid ♥ Hva synes dere om bildene?

6 kommentarer
    1. Jeg synes det er utrolig flott at du tar til deg konstruktive tilbakemeldinger, så håper du kan lese nøye igjennom denne kommentaren uten å bli fornærmet, hehe. Når du skal skive hvert fall, så må du huske på at det skal stå i foran, da du ikke vil finne “hvert fall” i ordboken. Det heter “i hvert fall” Den beste måten er “i alle fall”, da dette er mer formelt. Det var alt. Håper du og gjengen får det fint på landstreff:)

    2. Hei, jeg er russ om 2 år og lurer på om hvilken str jeg burde ha på bokstavene mine som jeg skal styrke på russebuksa? Det er 7 bokstaver i etternavnet, hvordan skal jeg få plass?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg