Nå snakker vi

Endelig er det ordentlig finvær i Trondheim!! Det har vært blå himmel og sol i heele dag, dagen blir så mye bedre da! Hanna sluttet på skolen klokka ti i dag og kom hjem til meg og spiste frokost på verandaen etter det. Jeg hadde fri, så det passet meg perfekt.


Etter frokosten dro vi til byen og møtte Johanna og Louise, som allerede var på lunsjmåltidet. De hadde hatt skole da, vel og merke. I kveld skal vi feire Louise, som hadde bursdag i gåår. Så det blir vors hjem til henne før vi drar ut å gjør russestreker ;pp Hehe neida. Det meste av byturen gikk ut på å finne gave til Loui da, endte opp med noe veeldig fint fra oss jentene, hihi.

DCIM100GOPROGOPR0585.

DCIM100GOPROGOPR0588.

DCIM100GOPROGOPR0596.
Tok turen innom Kvikk Bar på Torget og fikk meg en smoothie som smakte sommer og sol, med jordbær og mango ♥ ♥ ♥ Så spiste vi lunsj på Egon.

DCIM100GOPROGOPR0597.

Ha en strålende dag, så blogges vi!

3 kommentarer
    1. så bra Caroline kos deg masse er i øyer å kose meg med mama mi 😀 hala Madrid vi blogges boss lady 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg