klar for å bli døpt

Hello babes. I morgen er det russekickoff for real, den beryktede dåpen finner sted for Heimdalsrussen, og jeg er jo da prest med to andre boys hehe. I tillegg slipper vi russesangen vår. Jeg har selv skrevet en stor del av sangen, så det føles eekstra godt at den er ferdig nå. Jeg har vært under litt press de siste ukene med russerevy, russesang og russeluer i tillegg til håndball og skole, men nå kjenner jeg at det nærmer seg slutten på alt strezzzet. Jeg savner å blogge, men jeg hater når jeg bare gjør det fordi jeg får dårlig samvittighet av å være fraværende. Derfor har bloggen blitt satt litt på vent noen dager, fram til jeg har tid til å blogge skikkelig. Jeg elsker jo egentlig å blogge, så det er dumt å bare gjøre det for å gjøre det, da blir det kjedelig også. 

En ting jeg lurer på da. Som dere sikkert vet så har jeg planer om å rulle rundt i en rød snekkerbukse i noen dager framover, så outfit bloggen <<33 kan jo bli litt kjedelig. Dagene kommer vel til å gå en del i samme mønster, så jeg bare lurer på om dere vil at jeg skal ta bilder av hverdagen min og blogge om det, even tho det sikkert blir mye av det samme? Let me know i hvertfall, eller om det er andre ting dere vil jeg skal blogge om gjennom russetiden. 

Hvorfor jeg har med så mye bilder av mat kan jo tolkes på flere måter, en av grunnene kan jo være fordi pizza og fastfood sikkert blir en god del av kostholdet framover, og en annen grunn er at det fristet sykt med pizza nå. Og jentene på bildene over kommer dere selvfølgelig også til å se mye av framover. Vi har forresten laget en snapbruker, så følg Nygelig på snap for daily updates i vår russetid. Vi blogges!

29 kommentarer

Siste innlegg